Sunday, December 21, 2008

AL-FATIHAH

Tanggal 21 december 2008,kita telah kehilangan seorang insan yg pernah mengajar kita erti hidup yg berdisiplin..erti berdikari..

Pemergiaan Allahyarham Hafrulhizam atau lebih dikenali sebagai ‘cikgu bond’ pada pagi ahad semalam adalah disebabkan penyakit jantung(fakta ini saya dapat daripada sebaran sms drpada kawan2 sekalian-terima kasih kerana menyebarkn berita ini)

Nampaknya hajat untuk menjemput cikgu born bersama2 memeriahkan 2nd reunion kita nanti tidak kesampaian.hanya kenangan tinggal kenangan..

Pada kawan2.bekas pelajar smtms.pembaca blog ini..marilah kita sama2 sedekahkan surah Al-fatihah pada Allahyarham..semoga rohnya dicucuri rahmat daripada Yang Maha Esa.. (sesungguhnya ketika kita sedang bergembira.ada insan yang sedang menderita.bersyukurlah dengan apa yang kita miliki sekarang)

AL-FATIHAH

2 comments:

Anonymous said...

ckgu bond meninggal sama hari ngn paklong aku..ahad ptg dlm kul 6 pas paklong aku 'pegi', tetibe je aku dpt msg dr dak teknik..gtau psl 'pemergian' cikgu bond lak..tkejut beruk aku time tu..tp btol ke arwah sakit jantung..?ade yg kate paru2 berair la semput la..neway jom la sedekah kn al-fatihah pd arwah..
semoga rohnya dicucuri rahmat..
aminnnnn..

smtms0203 said...

oyekew???
hmmmmm..tu la..
aku pon tak tau fakta mane satu yg betol dia meninggal sebab ape